مصر25يناير
حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 829894
ادارة المنتدي حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 103798
مصر25يناير
حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 829894
ادارة المنتدي حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك 103798
مصر25يناير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مصر25يناير

افضل منتدى عربى يهتم بكل ما هو جديد فى عالم الموبايل والانترنت المجاني

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Fadl
حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_vote_rcapحصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_voting_barحصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_vote_lcap 
Admin
حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_vote_rcapحصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_voting_barحصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك I_vote_lcap 
egymosta
مسترأتش
طالب الفردوس
محمد الشوربجي
عبدالله سويلم
الشاعر
reda.king2013
noor

حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك Empty
مُساهمةموضوع: حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك   حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك Emptyالإثنين أبريل 16, 2012 3:16 am

بسم الله الرحمن الرحيم

حبايبي حبايبي حبايبي وإخواتي أعضاء و ادارين و مشرفين منتديات مصر 25 يناير كفاية كدة

طبعا انتوا اتعودتوا مني علي الشغل الجامد و الحصري

وأنا طبعا مش هخذلكم وجايبلكم النهاردة مفاجأة جديدة هي ايه بقي ?

هي ايه يا مودي

هي اية يا مودي

هنحط كول تون علي موبينيل ببلاش

بتقول ايه يا مودي ببلاش

أقولكم اه ببلاش وهتجربوا و تدعولي

هنحط كول تون لمدة 30 يوم ببلاش هتيجي تقولي طب ماهو هيتجدد بعد ما يخلصوا ال 30 يوم وهياخدوا حق تجديد الكول تون هقولك انا ما الشركة بتبعتلك رسالة قبل ميخلص بكام يوم انت بقي ابقي الغيه من 9999 ب 50 قرش ولو مش معاك رصيد هيتشال لوحده و تبقي خدت كول تون ببلاش

ندخل بقي في المفيد بدل الرغي ع الفاضي

بص يا سيدي انت هتبعت رسالة ل 9999 فيها الكود ده T20 و بعدين تحط من 1 لحد 60

هبسطهالكم

مثلا عاوز تحط كول تون رقم 39 هتبعت رسالة ل 9999 بالكود ده T2039

بس كدة

لو إنت مشترك في الخدمة اصلا هتوصلك رسالة ان الرنة اشتغلت ولو انت مش مشترك هيبعتلك رسالة و يقولك تم تشغيل خدمة الكول تون بنجاح و رسالة تانية تم تشغيل الرنة كذا كذا بكود كذا

ومبروك عليك حطيت كول تون مجانا و سلي صحابك اللي بيتصلوا بيك ع قفا موبينيل

و علي فكرة والله دي مش إشتغالة دي حقيقة وانا عن نفسي حاطط كول تون بالطريقة دي و لو مش مصدق جرب ع خط بدون رصيد و هتشوف وحتي لو عندك رصيد مش هيتسحب منه مليم واحد

وللتسهيل جبتلكم اسماء بعض الأغاني الموجودة في الكول تونات دي بعد ما جربتها

t2039 سومة..لوحدك حبيبي
t2060 عمرو دياب..عارف حبيبي
t2037 نانسي عجرم..عيني عليك
t2036 فيروز..أنا لحبيبي
t2035 فضل شاكر..نسيت أنساك
t2034 إليسا..ع بالي حبيبي
t2031 أنغام..أنا عايشة حالة
t2032 داليدا..حلوة يا بلدي
t2033 سيد النقشبندي..ليلة القدر
t2038 راغب علامة..سنين رايحة

و سلملي ع موبينيل و هندمرها بكل الطرق إذا مكنش بالأوبرا المجانية يبقي بالكول التون المجاني

جربوا و ياريت بقي أشوف ردودكم المشجعة الجميلة

خليك عارف الشغل الحصري فين..

مع تحياتي
..Römäntic....Mödy..

حصرياااا مع مودي و بس .. حط كول تون ببلاش علي موبينيل و سلي كل صحابك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصرياااا مع مودي و بس .. رصيد ببلاش علي فودافون + مفاجأة
» حصرياااا مع مودي و بس .. ادخل نت مجاني من متصفح الجهاز الرئيسي و بدون برامج علي موبينيل بتاريخ 14/4/2012
» حصرياااا علي منتديات مصر 25 يناير ومع مودي و بس .. أقوي و أسرع أوبرا سيمبان للجيل الثاني مجانا علي موبينيل بتاريخ 17/4/2012
» حصرياااا علي منتديات مصر 25 يناير و مع مودي و بس .. أوبرا 7 الجديدة تصفح و تحميل بسرعة جبااارة مجانا علي موبينيل نسخة سمبيان للجيل الثاني و نسخة جافا لجميع الأجيال بتاريخ 16/4/2012
» دقايق ببلاش على فودافون